Czy można połączyć pracę z zabawą?. Ambientowa kampania reklamowa wzbudziła zachwyt wsród docelowej grupy odbiorców. Rozdanych 39.000 tys. paczek żelków, odwiedzonych 7 miast, pokonanych 10.600 km w 30 dni!
ZOBACZ VIDEO RELACJE >Promowanie nowych smaków żelków z wykorzystaniem ambientowej kampanii. Odwiedziliśmy 7 miast w Polsce, rozdaliśmy 39.000 paczek żelków! Jak to zrobiliśmy? Wystarczyło zrobić kwaśną minę, za kwaśne żelki Haribo.
Zadaniem było dotarcie do jak największej liczby studentów i wypromowanie kwaśnych żelków marki Haribo. Dzięki starannie zaplanowanej organizacji, logistyce oraz kreatywnemu podejściu naszego zespołu, każdy detal był dopracowany. Nasze działania ambientowe przerosły nasze najśmielsze oczekiwania. Władze niektórych uczelni musiały zrobić wewnętrzene narady, ponieważ studenci widzac nas przez okna masowo wychodzili z zajęć, aby uczestniczyć w naszej kampanii. Sukces osiągnięty - klient oraz jego konsumenci również :)